Wednesday, January 18, 2006

Nice one DLAG (formerly known as DMAX)

This is an open letter from a friend of mine that has DLAG (formerly known as DMAX) service in his home. He was excited that DLAG (formerly known as DMAX) was doubling the bandwidth that he originally had. Well, once DLAG (formerly known as DMAX) doubled everyone's bandwidth, problems started arising. What kind of problems? There wasn't enough bandwidth to satisfy the demand. Simple. But the geniuses at DLAG (formerly known as DMAX) decided to fight the increasing amount of dissatisfied customer lashback with their version of the Gospel of Bullshit :

"Estimados Clientes,

Sobre esta situación de LAG/LATENCY se está trabajando a corto plazo haciendo análisis continuos de re-arreglos de equipos para mejorar la situación. A mediano plazo, se van a reemplazar los equipos con una inversión millonaria.

No tengo una fecha en particular sobre cuando va a mejorar esta situación pero si les aseguro que en estos momentos están trabajando en el problema para mejorar la situación tan pronto sea posible.

Pedimos disculpas por los inconvenientes que les pueda causar.

Gracias...
DMAX Team Leader"

Good one suckas!!! Next time try to sell us the idea that the models in No Te Duermas are all virgins. That is more credible than the huge mountain of bullshit you're trying to pull. On my behalf, switch to something else.

2 Comments:

At Wednesday, January 18, 2006 10:40:00 PM, Blogger super coquí said...

Que cabrones... parece que esa compañia es una mierda, no es la primera vez que leo quejas de personas en el internet sobre el servicio.

 
At Friday, January 20, 2006 10:53:00 AM, Blogger Pedro Rosselló, "el Mesías" said...

mmm...No entendi nada pero eso del Gospel of Bulshit me suena familiar...
Si necesitas resolver el problema me avisas que tengo "amigos" que pueden ayudar.
Bendiciones del Mesías

ah, y para que practiques más...

Weirrig oiam horring paixeitu.

 

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